Haft lite bloggtorka...

Jo försökte igen med Martin ju men det blev inget lyckat. Det är jag och återigen jag som tvekar och denna gången för att jag faktiskt har känslor för en annan man, har haft hela detta året iaf men man försöker väl intala sig själv igen att man kan hitta tillbaka till den förra, visst vi kommer bra överens för det mesta och familjerna funkar osv men ska de va allt? Nu är jag i ett nytt förhållande och där pirrar det fortfarande i varenda del av mig men är dock tveksam till hur han känner för mig...känner mig dö dum i varenda situation...vill visa min bästa sida men jag vet inte...är öppen med vem jag är men det är något som ligger och trycker och återigen är det väl bara jag och mina dumma tankar. Känner att jag inte duger som vanligt fast jag innerst inne vet att jag gör det. Vet inte varför dessa gamla dumma tankar om mig själv dyker upp nu...detta är en blogg en slags dagbok kan man säga så fast ändå inte. Ska inte skriva ut för mkt privat. 
Ska försöka hitta en egen praktikplats nu så jag kan få lite ny arbetslivserfarenhet, funderar på ica kvantum i stan...inte för stort och inte för litet. Borde funka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0