Då var man såld igen!

Ja då har man sålt sin själ till djävulen ytterligare en gång men denna gången är jag så bombsäker på vad jag vill göra så det finns inte!!
Tydliga målbilder och det är inga tramsiga skaffa sig referenser målbilder och annat. Jag vet vad jag vill göra och kan tänka mig att ta olika vägar dit men ska helt och hållet inrikta mig på en sak, samtidigt ska jag spara pengar igen till nästa mål men det kommer jag nog komma kunna påbörja om ett år iaf...det är fortfarande hemligt dock!!
Så då år det bara att sätta igång =O)
Börjat räkna kalorier igen...denna gången på allvar...som jag gjorde för ett år sedan ungefär :P
6 måltider om dagen på vardera ca 200 kcal behöver få bort 37,6kg till för att hamna på normalvikt =) ja bara till att göra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0