Haft en underbar dag!!!

Trots smällen från gårdagen så vaknade jag utvilad och glad imorse kl 7. Jag tänker då inte må dåligt, är optimist och vill ju tro gott om alla, iaf tills motsatsen bevisats ;)

Tvättat, rensat buren till marsvinen idag, sen kom mamma och min farmor hit och vi har varit iväg på loppisen i västra torup och superfyndat!!!
 
Julia hängde med också och det tycker jag är så kul, hon är verkligen en helt underbar och go tjej!

Ja ett litet hugg, skulle krama Milla och fryser till....va F'N var det i hennes hår....jo en lus!!!!

Bara att ta fram de som var kvar i flaskan sen sist och behandla och ta de lilla som blev över till mig och Julia hade lite hemma också...ringde N för måste ändå dit med nån grej o hämta nåt och han har lusmedel hemma så de ska vi få...annars blir man ju bankrutt på lusmedel.

Ska träffa en kvinna imorgon i perstorp och Milla ska få prova overaller, hon säljer de för 75kr/st så de e billigt, sa de att passar de bara så tar vi båda lika bra ju. Förra vintern gick ju dragkedjan sönder och sen stod vi utan overall...billigaste var att köpa ett par utebyxor till henne.
 
Blickar framåt!!!
Tack för att ni e så goa och bryr er om mig <3
Ni vet vilka ni är och det betyder väldigt mycket för mig!!!
 

Kommentarer
Postat av: Malou

Hoppas båda passar :-)

Svar: de ska de göra...inte provat de än men mätt bredvid iaf..de ser bra ut
chilichili.blogg.se

2012-09-09 @ 10:57:27
URL: http://malouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0