Man kan inte älska alla, och kärlek vad är det egentligen?

Blev så fruktansvärt trött innan. Milla var ute på gården och lekte så jag la mig en stund och ställde klockan. Vaknade och kände en enorm saknad av just N. Inget har ju förändrats eller jo det har det ju men ändå inte helt, jag älskar honom men han älskar inte mig. Jag borde hata honom men ändå inte. Sen undrar jag vad kärlek är egentligen, saknar jag honom bara för att jag vill att han ska älska mig och skulle han göra det skulle jag fortsätta älska honom då trots allt jag hört och sett...nej det tror jag inte så det går nog över fortare än kvickt!
Jag är nog mer i saknad av att ha någon att umgås med, en vän!
Jag vill tro gott om alla människor och se livet på ett sätt som är positivt, det finns så mycket som väntar och jag ser fram emot att få uppleva det!!

I övrigt idag har vi haft besök här i Tyringe, min lillebrorsa körde hit upp.
Jag lämnade Milla på förskolan sen stack jag och träna på gymmet, och senare även bowlat där på tyrs hov.
Sjukt kul och trevligt!
Första gången Milla bowlade också =O)

Nu ska jag sätta mig och titta på prometheus!

Kommentarer
Postat av: per appelgren

ja Linda ! goda vänner är det bästa som man kan ha och du är en av dem / kram

Svar: Tack, du är go du! Du har med blivit en väldigt god vän till mig!! Kram!
chilichili.blogg.se

2012-09-10 @ 23:27:48
Postat av: Malou

Bra frågeställning som leder till en bra tankeställare gällande sakna och älska. Mycket klokt tänkande. Beundrar din styrka och ditt mod att se efter ditt eget bästa och veta när du ska säga ifrån. Du är och har alltid varit (sen vi lärde känna varandra 2007) min förebild <3

Svar: Du e go du gumman <3
chilichili.blogg.se

2012-09-11 @ 15:21:33
URL: http://malouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0