Vilken dag...är helt slut!!

Vaknade halv 9, de va bara att ta tag i dagen..11.20 stack jag till Perstorp. Milla och Julia var ensamma hemma. Milla ville inte h¨änga med. Så hämtade lite grejer hos N och köpte 2 overaller åt Milla inför vintern..kanon, endast 75kr stycket...fina är de också!
N bad om ursäkt för att allt blivit som det blivit...jag sa de var kanske bäst att det blev så också! Jag vill vara lycklig i ett förhållande, vet att det finns någon där ute som passar mig bättre, jag har bara inte träffat honom än.
Cyklade gjorde jag så har fått mig en ordentlig tur idag på 28 kilometer, var helt slut när jag kom hem men är stolt över mig själv för jag stack ändå ner till Tyrs hov och fixade humorkortet så nu kan jag träna gratis med start imorgon :P nice!
N och jag är vänner iaf.
Fick inloggat hans spotify och där har jag en spellista så den ska jag ha varje morgon nu när jag tränar =O)
Nu mina vänner ska jag gå och sätta på en film och krypa ner i sängen =O)

Kommentarer
Postat av: per appelgren

skönt o höra att ni är vänner :) delvis för barnens skull.

Svar: Absolut! =O)
chilichili.blogg.se

2012-09-10 @ 23:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0