Förkylningen som inte släpper...

Började för 3 veckor sedan med halsfluss...sen en vecka senare kom förkylningen...blev bättre så jag tränade sen kom det tillbaka igen...nu är det eget förbud med träningen tills jag mår helt 100...slår till såfort jag ansträngt mig...igår var jag och handlade sen är det i princip det man orkar med..idag var jag i perstorp men det slog på igen...känns som man ska ligga nerbäddad...vill ju bli bra snart igen...nä nu måste jag sova...hoppas man orkar med morgondagen men ångesten inför den trötthet jag kommer känna är enorm..s skulle ringt 2 kvällar irad men är rätt så bortprioriterad så chanserna för besöket ser jag inte som speciellt stora och då blir det också där jag sätter punkt. behöver positiv energi i mitt liv just nu, behöver inga energitjuvar...måste lära mig att sätta stopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0