Vart tar tiden vägen...

Gått flera timmar nu och jag har ingen aning om vart tiden tar vägen, stack och hämtade några grejen hos en dam här i byn, handlade, lagade middag, fick gå och handla igen (glömde giftpinnarna) sen hem och lägga tösen...mhmm och tiden bara flög iväg...sitter och läser på om mobiler just nu och hur är det relevant kan man tänka sig jo ska ju ha säljsamtal imorgon.
(Läser försäljning och kundservice via arbetsförmedlingen i Malmö)
Så jag ska försöka förmedla min kunskap kring ett par mobiler imorgon och avsluta en affär är det tänkt. Hur det nu än ska gå men ska göra mitt bästa iaf.
Tur det finns bra sidor som jag kan läsa på =)
Till tvn har jag nu kommit underfund med vad jag behöver för att koppla datorn till denna så vi kan köra denna som skärm dock saknas vga kabel till denna hane till hane så blir att fixa det.
Får nog besök i helgen så tja han får ta det som det är här hemma har städat en del iaf =)
källaren får svälja resten =)
nu får jag ta och hänga den där tvätten som aldrig blev torr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0